Pondan mati kena bunuh sebab cantik dan seksi..

loading...


Susah jugak yer hidup sebagai pengiring ni.. Ala, lebih kurang setiausaha la.. Pantang salah sikit jer, ade ja pihak yang tak puas hati.. Haih la.. Dunia dunia. Tak lepas dengan masalah..

Tak faham betullah dengan sikap orang. Terbaru, di Fullham, pengiring yang juga seorang transgender telah dicekik dan dipukul sehingga mati. Dia merupakan pengiring yang tidak gemar cetuskan kontroversi..

Pelik jugak kan! Orang yang tak famous dan tak kacau hidup orang pun jadi mangsa.. Merisaukan betul.  Vaneea Santillan di sahkan meninggal dunia di tempat kejadian.  Sehingga ke hari ini, pihak polis masih lagi mencari bukti tentang insiden itu..

Ye la, tuptup jer kena bunuh. Ape dorang ingat Santillan ni anak patung ke ape.. Nak kate cantik, xde la secantik barbie.. Biase je pun. Selamba sungguh.  Ada sesetengah orang mengatakan berkemungkinan kerana iri hati dengan professionnya.. Biase la jadi PA nie.. Kesana kemari setiap masa..

Harap-harap pihak polis dapat menangkap dengan kadar segera pembunuhnya..  Mane tahu kot-kot PA lain plak yang jadi mangsa.. Jenuh jugak kan.. Kejam manusia la ni! Langsung takde hati perut! 
loading...

0 Response to "Pondan mati kena bunuh sebab cantik dan seksi.."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close