Pelik Kereta ‘Hilang’ Waktu Malam,Tapi ‘Muncul’ Waktu Pagi Siap Dicuci & Diisi Minyak..Bila Siasat Rupanya..

loading...
Pelik Kereta ‘Hilang’ Waktu Malam,Tapi ‘Muncul’ Waktu Pagi Siap Dicuci & Diisi Minyak..Bila Siasat Rupanya.. |Pinjam barang tanpa minta izin tu dah mencuri namanya. Di China, seorang lelaki telah menggunakan beberapa jenis kereta mewah tanpa pengetahuan pemilik kereta itu. Pencuri yang licik itu akan menggunakan kereta-kereta mewah tersebut pada waktu malam dan akan memulangkan kembali kereta itu ke tempat asal, siap cuci dengan isi minyak sekali.
03-compressor
Insiden ‘meminjam’ kereta itu telah disedari oleh pemilik kenderaan berkenaan yang terus bertindak membuat laporan polis.
Ketika sepasukan polis datang menyiasat mereka mendapati kereta yang hilang ada di tempat asal. Mereka kemudiannya memeriksa cctv dan mendapati seorang lelaki muncul di tengah malam dan memandu kereta itu pergi dan kembali semula pada awal pagi.
stole2
stole
Mereka memasang perangkap dan menunggung Zhang pada keesokan harinya.
Zhang, 19, ditangkap polis atas kesalahan mencuri. Dia memberitahu pihak polis bahawa dia tidak berniat untuk mencuri kereta tersebut, dia hanya menggunakan kereta itu untuk menunjuk-nunjuk kepada orang sekeliling sengan imej sebagai seorang lelaki bujang yang kaya raya.
loading...

0 Response to "Pelik Kereta ‘Hilang’ Waktu Malam,Tapi ‘Muncul’ Waktu Pagi Siap Dicuci & Diisi Minyak..Bila Siasat Rupanya.. "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close