4 FOTO : BAHAYA CUKUR KENING SENDIRI!! Ngeri..SELEPAS 3 KALI, Inilah KESAN DAN AKIBAT YANG MENAKUTKAN Terjadi Pada GADIS SEKOLAH Ini..Mohon VIRALKAN!!

loading...


4 FOTO : BAHAYA CUKUR KENING SENDIRI!! Ngeri..SELEPAS 3 KALI, Inilah KESAN DAN AKIBAT YANG MENAKUTKAN Terjadi Pada GADIS SEKOLAH Ini..Mohon VIRALKAN!!


#MOHON SHARE!!! MOHON SHARE!!! MOHON SHARE!!!
Assalam semua rakan2 fb , saya nak tanya pendapat semua berikutan kejadian dibawah. Sepupu saya perempuan tingkatan 3 di tuduh mencukur kening, sedangkan tidak sama sekali (memandangkan kening nya yg sememangnya nampak seolah2 seperti diukir) tanpa mendapat kepastian yg betul , dia ditampar beberapa kali oleh cikgu ustazah disekolah nya sehingga mengakibatkan kesakitan pada pergelangan leher yang agak serius .
Tak dapat saya bayangkan sekuat mana ustazah itu menampar sepupu saya sehingga sepupu saya dikejarkan ke wad kecemasan kerana mengalami muntah2 dan masih menunggu keputusan Xray dibahagian lehernya. Yang sekarang dimasukkan ke Wad Dahlia HRPZ11 Kota Bharu pada 22/7/2016.
#Untuk keterangan seterusnya boleh rujuk status bapa saudara saya dibawah.
Apa yang perlu dibuat utk menuntut hak kebenaran kepada kes tersebut skali gus memberi pengajaran kepada guru yang tidak bertanggungjawab seperti ini. ???
‪#‎Mohon‬ rakan2 fb share status saya ini kepada semua!!!


#SUMBER : Nana Navana
loading...

0 Response to "4 FOTO : BAHAYA CUKUR KENING SENDIRI!! Ngeri..SELEPAS 3 KALI, Inilah KESAN DAN AKIBAT YANG MENAKUTKAN Terjadi Pada GADIS SEKOLAH Ini..Mohon VIRALKAN!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close