Panas...!! Suami Digoyang Ombak Laut Demi Rezeki ,Isteri Seronok Digoyang Kekasih Gelap

loading...






Panas...!! Suami Digoyang Ombak Laut Demi Rezeki ,Isteri Seronok Digoyang Kekasih Gelap Diranjang|Disaat suami bertarung nyawa mencari rezeki di laut untuk memenuhi kebutuhan hidup Dan juga keluarga ,justru isteri seorang nelayan “idrus” di goyang oleh lelaki lain dirumahnya sendiri yang merupakan kekasih gelapnya.

Julaiha seperti yang kutip dari nusantara news,idrus 40 sememangnya yang bekerja sebagai seorang pelayan yang balik kerumah hanya 6 bulan sekali untuk bertemu keluarganya.

Julaiha Mengaku dalam laporan setelah di tangkap basah oleh warga dia telah berkenalan dengan seorang lelaki 33 di facebook yang juga merupakan suami orang.
Dalam perkenalan itu mereka saling meluahkan rasa yang selalu di tinggal oleh pasangan masing masing.

Setelah saya menceritakan kerja suami dan saya jarang di nafkahi secara batin,dia juga menceritakan bahwa isterinya juga selalu sibuk kerja.

Setelah kami rapat dan saya termakan oleh pujuk rayunya akhirnya saya tewas,karena saya pun di setubuhi suami hanya sekali enam bulan” katanya.

julaiha juga menceritakan bahwa sebenarnya sebelum perlakuannya di cium oeh masyarakat setempat sudah beberapa kali ia keluar dengan leleki tersebut,termasuk tidur di dalam hotel pendek kata kami sudah seperti pasangan suami isteri tapi belum nikah.ujarnya dengan suara sedih.

Dalam kejadian idrus suami julaiha menceritakan menurut jadwal yang di beri memang 3 bulan lagi baru dia akan balik ke kampungnya, akan tetapi bosnya memberinya kelonggaran pulang awal karena ia adalah seorang pekerja yang baik.

Begitu saja saya sampai kerumah kebetulan masa itu pintu tidak di kunci ,ketika saya toleh kebilik kami saya mendapati isteri saya dalam keadaan telanjang bersetubuh dengan lelaki yang tidak saya kenali.

Saya terus memberitahu ketua kampung dan beberapa warga namun keduanya lari ikut tingkap rumah,sehinggalah keduanya di tangkap oleh pihak polis selepas kedua dua pihak keluarga membuat laporan polis katanya
loading...

0 Response to "Panas...!! Suami Digoyang Ombak Laut Demi Rezeki ,Isteri Seronok Digoyang Kekasih Gelap "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close