BAPAK HENSEM GILER !! anak Linda Jasmin yang dulunya pernah Hot seketika kini tampil dengan gaya tersendiri sampai Gadis-gadis mula cair beb !!

loading...
BAPAK HANDSOME GILERR!! Masih ingat wajah Qalif Khan anak lelaki Linda Jasmin yang dulunya ada iras-iras Justin Bieber, mohon jangan terkejut lihat 7 foto wajah terbarunya yag amat memeranjatkan&tak disangka-sangka!! Dah besar panjang rupanya!! Foto no.#6 tu dah sebijik macam artis Hollywood kami tengok!!!
Pergh… kacak giler Qalif Khan, anak lelaki Linda Jasmin, tenaga pengajar Akademi Fantasi 2014 yang lalu. Tentu ramai gadis di luar terpaut hati kerana.
Ini kerana, wajahnya anak tiri pelakon Que Haidar ini hampir serupa dengan penyanyi antarabangsa Justin Bieber, betul tak?
Tak percaya?? Korang saksikan sendiri kat SINI 7 keping gambar wajah terkini Qalif Khan.
7 Foto anak lelaki Linda Jasmin
Lama tak dengar cerita pasal Linda Jasmin kan? Kali terakhir pun selepas dia menjadi tenaga pengajar Akademi Fantasi 2014 yang lalu.
Ala Murai Batu pun bukan ada cerita baru pasal guru tari ini pun, cuma baru-baru ini ada rakan Murai Batu kirimkan beberapa keeping foto seorang budak remaja mat salleh yang comel dan kacak, rupayanya anak kepada Linda.
Murai Batu tak sangka anak terunanya hasil perkahwinannya sebelum bersama pelakon Que Haidar itu sudah besar remaja dan semakin kacak. Wajah mat salleh yang diwarisi itu tak ubah macam penyanyi antarabangsa Justin Bieber pula.
Tak silap Murai Batu usia anak kepada Linda yang bernama Qalif Khan itu berusia dalam 14 tahun tahun ini. Patutlah dah besar remaja kan anak Linda tu.
Nampaknya, Qalif pandai juga membawa dirinya sendiri walapun ibunya sudah punya family baru dengan adik-adiknya yang lain.
Tak mengapalah, rasanya Murai Batu tak payah berceloteh panjang. Jom kita layan foto-foto Qalif terkini ini:

[ Kisah Viral PANAS  Di Bawah ]

loading...

0 Response to "BAPAK HENSEM GILER !! anak Linda Jasmin yang dulunya pernah Hot seketika kini tampil dengan gaya tersendiri sampai Gadis-gadis mula cair beb !!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close