"Dah saya Mampu.. Nak beli 200 pasang baju anak saya Korang Jangan MArah .. !!" teguran Che ta yang membeli Baju raya Aisyah 110pasang untuk raya ini...

loading...

Rozita Che Wan kalau tak beli berpuluh-puluh pasang baju untuk menyambut hari raya Aidilfitri macam tak boleh nak raya.. Kali ini, Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta dah pun dedahkan pada media dah menyediakan lebih 110 pasangan baju raya untuk mereka sekeluarga..

Tapi, kali ini mungkin hari raya Aidilfitri di sambut secara sederhana sebab menghormati pemergian bapa mentuanya, Mohamad Saidin Osman yang meninggal dunia pada Mei lalu.. Walaupun disambut secara sederhana baju untuk Che Ta saja dah 22 pasang..

Ada peminat dah kritik pasangan ini sebagai keluarga yang suka membazir dan riak dalam berbelanja nak menyambut hari raya.. Tapi, Che Ta rasa beli baju banyak pasang sebab boleh bantu rakan-rakan pereka fesyen nak tambah pendapatan..

Che Ta tak rasa tak ada langsung sebarang isu membazir yang perlu nak diperbesar-besarkan oleh netizen bila beli banyak pasang baju untuk raya.. Kalau uolls pengikut akaun Instagram milik Che Ta, Miss A rasa mesti uolls semua tahu kan Che Ta akan jual balik baju yang dah di pakai?

Kalau beli banyak pasang baju pun Che Ta akan jual balik baju itu, urusan jual beli baju Che Ta tak silap Miss A anak-anak lelakinya yang uruskan.. Duit dari jual beli baju, Che Ta akan bagi pada anak-anaknya..

Wanita yang miliki ‘body’ macam Che Ta je yang boleh nak beli, sebab Che Ta memang tempah baju ikut ukuran badan supaya lebih ketat.. Walaupun berhijab tapi Che Ta suka pakai baju ketat, rahsia Che Ta untuk miliki body cantik kena pakai baju ketat ikut badan..hahaha..
loading...

0 Response to ""Dah saya Mampu.. Nak beli 200 pasang baju anak saya Korang Jangan MArah .. !!" teguran Che ta yang membeli Baju raya Aisyah 110pasang untuk raya ini..."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close