"DIk bangun la.. Jangan tinggal Abah dan Mama.. Bagun la adik... !!" - Kisah sayu apabila Anaknya 8bulan dirempuh lori dengan Tragis !!

loading...


[Video] Bangunlah Dik…Abang Bayi 8 Bulan Mangsa Rempuhan Lori Pasir| Bayi lapan bulan terbunuh akibat kecideraan teruk di kepala ,manakala dua ahli keluarganya cedera selepas kenderaan dinaiki dilanggar lori pasir dalam kemalangan empat kenderaan di Jalan Mersing, tengah hari ini.
Kejadian berlaku ketika kenderaan dinaiki mangsa bersama kakak dan ibunya diletakkan di kawasan letak kereta di depan klinik, kira-kira 12 tengah hari.
Bagaimanapun, ketika kejadian, lori pasir yang dalam perjalanan dari bandar Kluang ke Jalan Mersing melanggar kenderaan itu bersama dua kenderaan lain diletakkan berdekatan kenderaan mangsa.
Difhamkan lori pasir tersebut yang mempunyai masalah brek terlalu laju mengejar lampu isyarat dan terbabas merempuh kereta mangsa yang beradai di depan kedai.
Dalam kejadian orang ramai turut membantu mengasa untuk mengeluarkan isterinya yang tersepit,dari percakapan video juga jelas di dengari tangisan ayah kepada bayi tersebut,Mangsa kemudian dihantar oleh orang awam ke Hospital Enche’ Besar Hajjah Khalsom, Kluang






loading...

0 Response to ""DIk bangun la.. Jangan tinggal Abah dan Mama.. Bagun la adik... !!" - Kisah sayu apabila Anaknya 8bulan dirempuh lori dengan Tragis !!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close