Gempar !! Hanya Kerana Hon kereta Mendahului Laluan Hadapan Lelaki Hampir Putus Lengan Kiri Akibat Dilibas ..

loading...

Seorang lelaki hampir putus pergelangan tangan di sebelah kiri dan cedera di bahagian kepala akibat ditetak, Kejadian berlaku di jalan Buluh Gading Mani Kuala Terengganu ketika trafik sesak.

Insiden ini berlaku akibat rasa tidak puas hati, mangsa dikatakan membunyikan hon selepas sebuah kereta kancil berwarna merah memasuki lorong laluan hadapannya, Suspek yang juga pemandu kereta kemudian  mengeluarkan sebilah parang dan bertengkar dengan mangsa di tengah-tengah jalan raya.

Dalam pergelutan itu suspek dipercayaai melibas parang lalu mengenai langan dan kepala mangsa, Akibat libasan lengan kiri mangsa hapir putus paras siku.Suspek kemudiannya melarikan diri dengan kenderaannya dari tempat kejadian, Ketika kejadian mangsa bersama isteri dan dua orang anak mereka dalam perjalanan dari Kemaman menghala ke Besut. Polis kini mengesan suspek, kes disiasat mengikut syeksen 326  kanun keseksaan.





loading...

0 Response to "Gempar !! Hanya Kerana Hon kereta Mendahului Laluan Hadapan Lelaki Hampir Putus Lengan Kiri Akibat Dilibas .."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close