Panas Melodi !! "Kalau Ditakdirkan Saya Bertemu Jodoh, Biarlah Lelaki Itu Menyayangi Kedua-Dua Anak Saya" - Rita Rudaini... Jangan Jeles yer ...

loading...

"Kalau ditakdirkan saya bertemu jodoh, biarlah lelaki tersebut menyayangi kedua-dua anak saya" katanya kepada Kosmo.

Rita tidak menolak jika dia bertemu jodoh dengan lelaki suatu hari nanti. Buat masa ini beliau belum terfikir lagi untuk berumahtangga kerana lebih terarah kepada membesarkan anak-anak.

Rita Rudaini memberitahu bahawa dia belum terfikir lagi atau terlintas di hatinya untuk mencari pengganti sebagai teman hidupnya buat masa sekarang ini.

Dalam perkembangan lain, Rita sibuk dengan kerjayanya sebagai pelakon dan juga perniagaannya, Luv My Coffee dan Rudaini Beaute.
loading...

0 Response to "Panas Melodi !! "Kalau Ditakdirkan Saya Bertemu Jodoh, Biarlah Lelaki Itu Menyayangi Kedua-Dua Anak Saya" - Rita Rudaini... Jangan Jeles yer ..."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close