Suami Separuh Mati Melihat Rakaman CCTV Aksi Tidak Senonoh Isteri Pada Hari Raya, Namun Apa Yang Berlaku Di Minit2 Akhir Memang TERKEDU Hati Seorang Suami !

loading...
Suami Separuh Mati Melihat Rakaman CCTV Aksi Tidak Senonoh Isteri Pada Hari Raya, Namun Apa Yang Berlaku Di Minit2 Akhir Memang TERKEDU Hati Seorang Suami !

[Informasi] Suami Separuh Mati Melihat Rakaman CCTV Aksi Tidak Senonoh Isteri Pada Hari Raya, Namun Apa Yang Berlaku Di Minit2 Akhir Memang TERKEDU Hati Seorang Suami !


Suami Separuh Mati Melihat Rakaman CCTV Isteri Yang Tidak Senonoh Pada Hari Raya! Suami Sibuk Layan Tetamu ni Pula Kerja Bini!!
Suami hampir mati tengok CCTV aksi ‘STIM’ isteri di bulan Ramadhan! Astaghfirullah…Bersusah payah suami pergi kerja cari duit raya, ini balasan dia terima? Ya Allah! Dasar isteri durjana…
sponsored ads

Sejak Akhir­-akhir ini banyak berita mengenai kecurangan pasangan masing-­masing telah terjadi dan turut tersebar di laman sosial. Oleh kerana kecurangan ini sering berlaku dalam rumahtangga telah menyebabkan masyarakat kita sering berasa cemas dan curiga terhadapa pasangan masing­-masing.
Sesetengan pasangan ada juga yang mengambil kesempatan untuk curang kerana karena tidak berpuashati terhadap hubungan mereka. Kerana baginya ini cara terbaik untuk mereka membuat balas dendam selepas mereka telah ditipu oleh pasangan mereka. Kecurangan, baik disengaja atau tidak disengaja, adalah kesalahan yang menyakitkan bahawa seseorang dapat lakukan untuknya.
sponsored ads

Hal ini menyebabkan kemarahan dan ketidakpercayaan dan mungkin berakhir dengan perpisahan. Seorang isteri telah tertangkap oleh camera litar tertutup cctv apabila telah menggoda tukang baiki peralatan elektronik yang diminta datang kerumahnya untuk memperbaiki wastafel dapur di rumahnya.
Wanita itu tidak menyedari bahwa suaminya memasang kamera cctv ditempat yang tersembunyi di dapur mereka. Mungkin, suami melakukan hal ini karena dia sudah mencurigai bahwa isterinya berlaku curang. Seperti yang terlihat di cam, itu sangat mengejutkan apabila wanita tersebut berhasrat untuk menggoda lelaki tersebut dengan menunjukkan asetnya kepada tukang tersebut.
sponsored ads

Secara tak langsung ketika tukang tersebut sedang duduk membaiki dapurnya secara tiba­tiba wanita tersebut telah menarik skirtnya hingga ternampak seluar dalamnya ketika lelaki itu sedang berbaring di lantai untuk memeriksa wastafel yang rusak. Hal ini menunjukkan bahawa ada kemungkinan jika pasangan Anda sanggup melakukan tindakan yang tidak senonoh dibelakang anda tapi Anda tidak tahu.
Namun, menurut pendapat saya insiden ini bukan menggambarkan bahawa pasangan kita cenderung untuk berlaku curang. Hidup berumahtannga perlu ada persefahaman dan sentiasa bertolak ansur antara satu sama lain. Tugas suami ialah sentiasa mendidik isteri kearah kebaikan dan membentuk suasana yang harmoni sebagaimana yang diajar oleh agama Islam.
loading...

1 Response to "Suami Separuh Mati Melihat Rakaman CCTV Aksi Tidak Senonoh Isteri Pada Hari Raya, Namun Apa Yang Berlaku Di Minit2 Akhir Memang TERKEDU Hati Seorang Suami !"

  1. Klu tgk pakaian bini pun mmg dr segi didikan suami dh fail....

    ReplyDelete

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close