GEMPARR LAMAN SOSIAL HARI INI ANAK MURID LAMAR CIKGU..RUPA-RUPANYA MEREKA SELALU BUAT MACAM TU DALAM KELAS

loading...
Video seorang pelajar melamar gurunya jadi viral di media sosial, Dalam video tersebut, kelihatan anak muda itu berlutut dan memberikan bunga kepada kekasih yang dicintainya. Apa berlaku selepas itu yang menarik perhatian netizen...korang cuba tengok..

Video Pelajar Lamar Guru Cantik, Lihat Apa Yang Berlaku !!! -
Video Pelajar Lamar Guru Cantik, Lihat Apa Yang Berlaku !!! |Seorang pelajar di China menjadi viral di media sosial setelah dia melamar gurunya sendiri secara terbuka di khalayak ramai. Malangnya lamaran pelajar itu ditolak secara kasar oleh guru perempuan tersebut.
fvdsfb
Adegan tolakan lamaran oleh guru itu berjaya dirakam dan menjadi viral di laman Weibo. Dalam video tersebut, kelihatan anak muda itu berlutut dan memberikan bunga kepada kekasih yang dicintainya. Malah, suasana lebih menjadi romantis dengan petikan gitar oleh rakan-rakan pelajar itu.
Tetapi sayangnya keadaan berubah setelah guru itu menolak lamaran pelajar itu. “Berhenti! Jangan buang masa saya, saya dah ada teman lelaki”, balas guru wanita bernama Liu itu.
Tidak berputus asa, pelajar itu cuba memujuk dengan memberikan cincin kepada guru itu tetapi guru wanita itu terus  memecahkan gitar yang dibawa oleh pelajar lain dan memijak bunga yang diberikan oleh pelajar itu sebelum berlalu pergi.- Era fm
loading...

0 Response to "GEMPARR LAMAN SOSIAL HARI INI ANAK MURID LAMAR CIKGU..RUPA-RUPANYA MEREKA SELALU BUAT MACAM TU DALAM KELAS"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close