PENGAWAL RUMAH MAYAT TERKEJUT TERDENGAR BUNYI BISING DI DALAM PETI SEJUK'' MAYAT'' BILA DI BUKA PETI MAYAT.TIBA-TIBA DIA MINTA BENDA INI KAT PENGAWAL ITU.

loading...


Seorang lelaki yang berasal dari Poland disahkan maut selepas minum terlalu banyak arak telah bangkit semula dari kematian.
Difahamkan, Kamil, 25, diserang sakit jantung kemudian rebah, sebelum dikejarkan ke hospital.
Mereka berusaha untuk menyelamatkannya, namun gagal. Mayat Kamil dihantar ke rumah mayat dan dimasukkan ke dalam peti sejuk.
Pengawal di hospital berkenaan terkejut selepas mendengar bunyi bising yang datang dari peti sejuk mayat. Dengan tangan menggeletar dia membuka pintu peti sejuk itu dan mendapati ‘mayat’ itu masih hidup dan meminta selimut kerana kesejukkan.
Doktor membuat pemeriksaan dan mengesahkan lelaki tersebut masih hidup. 
Kejadian seperti ini bukan kali pertama berlaku. Pada tahun lepas, seorang lelaki yang disahkan mati di Khansanky, timur jauh Russia hidup semula.
Pada 2014, Janina Kolkiewicz, 91, yang disahkan maut juga hidup semula dan telah terperangkap di dalam peti sejuk di sebuah bilik mayat selama 11 jam.
Sumber: Harian Metro
loading...

0 Response to "PENGAWAL RUMAH MAYAT TERKEJUT TERDENGAR BUNYI BISING DI DALAM PETI SEJUK'' MAYAT'' BILA DI BUKA PETI MAYAT.TIBA-TIBA DIA MINTA BENDA INI KAT PENGAWAL ITU."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close