TERKEJUT Besar Pelamin 3k Macam penyidai Kain Buruk. Bila Tegur Ini Jawapan Menyakitkan Hati Pihak Butik !!!

loading...
Pasangan pengantin yang tempah pelamin rm 3k terkejut beruk bila dapat pelamin yang indah kabar dari rupa. dah tu bila komplen dapat jawapan yang menyakitkan hati... memang tak patut betul...korang baca la sendiri

TERKEJUT Besar Pelamin 3k Macam penyidai Kain Buruk. Bila Tegur Ini Jawapan Menyakitkan Hati Pihak Butik !!! | ALOR SETAR- Pasangan pengantin terkejut apabila melihat pelamin yang ditempah untuk majlis perkahwinan mereka sekadar indah kabar dari rupa. Pelamin yang berharga Rm 3000 diharapkan mempunyai hiasan yang indah sebaliknya apa yang mereka dapat hanyalah seperti penyidai kain buruk dengan hiasan yang begitu ringkas.
pelamin
Rata-rata netizen mengatakan yang hiasan pelamin yang lebih cantik boleh didapati dengan harga yang lebih murah dan netizen mengutuk pihak yang melakukan penganiyaan kepada pasangan tersebut.
1
Walaubagaimanapun, reaksi netizen mendapat respon yang kurang menyenangkan daripada pihak yang berkenaan bila ditegur tentang hasil hiasan mereka yang terlalu biasa untuk harga semahal 3 ribu.
Mereka sebaliknya mengatakan tempat pilihan pasangan tersebut tidak sesuai untuk diletakkan pelamin:
2
“Bukan faktor tempat macam mana nak letak pelamin itu. Ini faktor kenapa pelamin itu tidak setanding dengan harganya. Nilailah sendiri (komen beliau), jangan hina tempat orang,” kata Nur Musyriqoh Masri.
Inilah yang selalu berlaku pada pasangan pengantin yang bakal berkahwin. Lain yang diharap lain pula yang dapat, segalanya indah kabar dari rupa. Sebaik-baiknya, siasat dahulu latar belakang pihak pembuat pelamin atau mana-mana pihak yang menyediakan perkhidmatan yang berkaitan dengan majlis raja sehari agar masalah tidak timbul di hari yang penting itu kelak. Khaifah Media
loading...

0 Response to "TERKEJUT Besar Pelamin 3k Macam penyidai Kain Buruk. Bila Tegur Ini Jawapan Menyakitkan Hati Pihak Butik !!! "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close