Sayu : Allahu Akbar Ustaz Azman Al-Kurauwi MAUT tragis di langgar LARI ketika menunggang BASIKAL (5Gambar)

loading...


Allahu Akbar .. sampai hati orang yg langgar Ustaz dan lari .. arwah akhiri nafas nya dalam keadaan kesakitan tangan arwah diatas dahi .. ya allah masukkanlah arwah ke dalam syurga mu 


Kuala Lumpur : Ustaz Azman Bin Ahmad atau lebih dikenali dengan nama Ustaz Al Kurauwi di Radio Ikim FM, Arwah maut dilanggar 'hit & run'. sebuah Myvi putih di lebuhraya DUKE bawah jambatan antara Setiawangsa dan Keramat pagi tadi.
Arwah berkhidmat di Dewan Bahasa dan Pustaka maut ditempat kejadian akibat kecederaan parah dikepala, Arwah selalu muncul di Radio Ikim FM.
Mengikut adik Arwah Mohd Amin Ahmad melalaui laman sosial nya : 



Daripada Allah kita datang..daripada Allah kita akan kembali..
Dengan kesedihan yang paling dalam..saya wakil keluarga memaklumkan abang kandung saya Ustaz Azman Al-Kurauwi telah pun menemui Pencipta-Nya pagi tadi..
Kami ahli keluarga dalam perjalanan ke Hospital Kuala Lumpur..masih belum ada apa2 makluman..
Saya akan update dari masa ke semasa..
Buat kenalan Allahyarham..titipkan doa buat isteri & ahli keluarganya serta kami semua diberi ketenangan menghadapi situasi ini..
Jenazah di hantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk bedah siasat, Jenazah akan dimandikan di Hospital dan akan dikebumikan hari ini juga di tanah perkuburan keramat.
Punca sebenar kejadian masih disiasat oleh pihak berwajib, kereta yang melanggar arwah dan lari giat dikesan membantu siasatan, Al fatihah.

About Brothers Sam

loading...

0 Response to "Sayu : Allahu Akbar Ustaz Azman Al-Kurauwi MAUT tragis di langgar LARI ketika menunggang BASIKAL (5Gambar)"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close