Balik UK Isteri Perangai Pelik..Rupanya Ini Sebenar Berlaku Buat Aku TAKUT !!!

loading...
Balik UK Isteri Perangai Pelik..Rupanya Ini Sebenar Berlaku Buat Aku TAKUT !!! |Saya seorang suami dan telah berkahwin selama 8 tahun. Sebelum ini saya bekerja di UK selama 6 tahun akan tetapi selepas isteri kehilangan bapa. Isteri berhasrat untuk pulang ke Malaysia dan dia berjanji serta bersedia susah senang bersama.
Capture
Kini selepas hampir 2 tahun di Malaysia saya mula menghadapi masalah rumahtangga yang agak serius. Isteri saya mula menjalinkan hubungan dengan bekas kekasih lama. Saya akui masalah ini berpunca dari saya mengabaikan isteri ketika memerlukan perhatian akan tetapi saya tidak pernah mengabaikan tanggungjawab zahir dan batin. Saya sibuk mencari nafkah bukan melepak dengan kawan-kawan.
Saya seorang bisnesman yang baru mula merangkak memang kekangan masa agak memerlukan saya ditempat kerja. Niat saya adalah untuk mencari kesenangan untuk isteri dan anak-anak. Sebab kalau boleh biarlah pendapatan yang saya miliki seperti pendapatan saya di UK.
Masalah yg berlaku saya kongsikan bersama adik-beradik mertua dan mak mertua. Mereka memberi cadangan supaya membuat perubatan islam darul syifa. Yang memeranjatkan memang isteri terkena sihir pemisah rumahtangga dari ex-isteri saya. Saya cuba bawa isteri untuk berubat akan tetapi isteri mengatakan saya lah yang menyihir isteri saya sendiri.
Kini keadaan semakin buruk dimana isteri telah menfailkan surat fasak pada makamah. Pada permulaan isteri meminta cerai sebab saya melebihkan adik-beradik, sekarang isteri meminta cerai sebab memburukkannya pada family mertua.
Persoalannya adakah bila saya menceritakan hal yang memerlukan nasihat dari mak mertua dan adik-beradik mertua saya dianggap seorang yang suka memburukkan isteri?
Selain perubatan islam bagaimana cara memujuk isteri yang hatinya keras untuk kembali kepada saya? saya tahu isteri saya tak bersalah. Isteri memerlukan seorang khalifah yang boleh membimbing. Isteri dijadikan dari tulang yang bengkok mudah terpengaruh dengan suasana dan tekanan.
Saya buntu sekarang. saya amat menyintai isteri saya, saya tiada niat sebesar zarah pun memburukkan isteri saya, mungkin cara saya salah .saya tidak mahu berpisah dengan isteri.saya tidak boleh hidup tanpa isteri di sisi.-KRT
loading...

2 Responses to "Balik UK Isteri Perangai Pelik..Rupanya Ini Sebenar Berlaku Buat Aku TAKUT !!!"

  1. bro bincang dgn bini mu dan mertua bini mu, kalu blh berdamai, lagi 1 buat syart jgn berhubung dgn bekas kekasih yg blh mengoyahkan rumahtngga.

    ReplyDelete
  2. Kehidupan adalah baik apabila anda mempunyai kasih sayang anda di sekeliling anda, saya katakan ini kerana apabila saya mempunyai masalah dengan kekasih saya saya tidak pernah melihat kehidupan sebagai perkara yang baik tetapi terima kasih kepada Dr. AGBAZARA dari TEMPLE AGBAZARA, kerana membantu saya membuang ejaan yang membawa kekasih saya kembali kepada saya dalam tempoh 48 jam. Suami saya meninggalkan saya untuk wanita lain selepas 7 tahun perkahwinan, tetapi Dr.AGBAZARA membantu saya membuang mantra yang membawa dia kembali kepada saya dalam masa 48 jam. Saya tidak akan memberitahu anda lebih banyak maklumat mengenai diri saya, tetapi saya hanya akan menasihatkan mereka yang mempunyai masalah di sana hubungan atau perkahwinan untuk menghubungi TEMPLE Dr.AGBAZARA menerusi butiran ini melalui;
    ( agbazara@gmail.com ) atau hubungi beliau di Whatsapp: +2348104102662

    ReplyDelete

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close