VIRAL Melodi !! Norman Dan Abby cetus KONTROVERSI ketika Majlis Sambutan Hari Lahir.. Wahh.. Baik betul kau yer Abby buat ape tu dengan Norman.. Macam Ada yang disembunyikan saja ??

loading...

Tak di nafikan dalam banyak-banyak pasangan artis tempatan yang dah sah bercerai, pasangan yang masih lagi berhubungan baik dengan ‘bekas’ suami dan isteri adalah Norman Hakim dan Abby Abadi..

Payah nak tengok kemesraan yang dijalinkan dua buah keluarga ini pada rakan-rakan artis yang lain.. Selalu dengar mesti pasal artis nak tuntut hak penjagaan anak dan tak benarkan ayah atau ibu jumpa anak kandung sehingga hampir 2 hingga 3 tahun lamanya..

Pasangan Abby dan Norman menunjukkan hubungan yang terjalin antara meraka dah seperti adik-beradik, ‘air dicincang tak akan putus’.. Walaupun dah berkahwin dengan Memey Suhaila dan mempunyai anak hasil perkahwinan mereka..

Norman tak melepaskan tanggungjawabnya sebagai seorang ayah pada anak-anak hasil perkahwinan dengan Abby.. Normah dan Abby miliki 3 orang cahaya mata hasil perkahwinan dengan Normah..

Baru-baru ini, adalah hari lahir anak meraka iaitu Dania yang ke 11 tahun.. Dikesempatan ini Normah dan Abby dah raikan hari lahir anak mereka dan berbuka puasa di KL Tower diikuti oleh pasangan masing-masing..

Disebabkan kemesraan yang terjalin antara dua pasangan ini walaupun sudah bercerai.. Rata-rata netizen puji dan kagum pasangan ini masih lagi berbaik-baik, peminat harap pasangan ini akan teruskan hubungan murni yang terjalin akan terus kuat..

Semoga dua pasangan ini menjadi contoh yang baik buat pasangan di luar sana yang dah pun bercerai dan miliki pasangan hidup yang baru.. Bukan tunjukkan contoh yang tak baik pada anak-anak.. Sebabkan mak ayah bercerai anak-anak jadi mangsa tak dapat nak kenal dengan mak atau ayah kandung dorang.
loading...

0 Response to "VIRAL Melodi !! Norman Dan Abby cetus KONTROVERSI ketika Majlis Sambutan Hari Lahir.. Wahh.. Baik betul kau yer Abby buat ape tu dengan Norman.. Macam Ada yang disembunyikan saja ??"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close