Wednesday, 2 November 2016

KEJAM!! Suami Pukul Dan Pijak Kepala Isteri SAMPAI MATI Depan 3 Anak !

Tags

Hanya karena tak tahan terus dihina dan dibebel isteri seorang suami Syafrizal 47 gelap mata membelasah isterinya sendiri Syafrida 40 hingga maut ,lebih memilukan kekarasan rumah tangga itu berlaku didepan 3 anaknya sendiri yang berumur 2 ke 10 tahun.

KEJAM!! Suami Pukul Dan Pijak Kepala Isteri SAMPAI MATI Depan 3 Anak
KEJAM!! Suami Pukul Dan Pijak Kepala Isteri SAMPAI MATI Depan 3 Anak

Dalam kejadian yang berlaku di kepulauan Batam,riau 26.10.2016 lalu.anaknya yang paling besar berkata Ayahnya itu memukul dan meyepak ibunya,tidak hanya itu bapanya juga memijak kepala ibunya hingga maut ditempat kejadian.


Selepas mendapati isterinya maut,Syafrizal melarikan diri sebelum berjaya ditahan polis dua hari selepas kejadian.
Menurut hasil bedah siasat mangsa mengalami pendarah dalaman otak yang teruk hingga mengakibatkan telinga,mulut dan hidungnya mengeluarkan darah.
Bagaimanapun Dini hari 11.02.2016 Syafrizal menyesal dan mengaku membunuh isterinya karena kesal dia selalu dihina didepan anak anaknya.
“Dia kerap hina saya,dikatakan bodoh di depan anak,harusnya di depan anak cakap yang baik baik”kata Syafrizal.
Syafrizal menjelaskan dakwaan media sebelum ini yang mengatakan bahwa dia kerap memukul isterinya ,katanya setiap pergaduhan yang berlaku isterinya yang selalu memulai terlebih dahulu,pada malam kejadian isterinya itu menuduhnya gagal dalam mendidik anak dan memenuhi kebutuhan hidup mereka.
“Anak yang nakal saya yang disalahkan,seharusnya sebagai seorang isteri mencari solusi,bincang dengan suami,bukan menuduh suami bodoh”katanya singkat.
Bagaimanapun Syafrizal mengaku tak menyangka pergaduhan itu telah menyebabkan isterinya meninggal dunia,yang bermula dari masalah anak yang malas belajar.
“Malam itu isteri menolak apabila saya suruh dia mengurus anak belajar,anak saya yang satu itu otaknya memang agak lemah,saya meminta kepada isteri untuk memberikan meja belajar yang saya belikan dua hari lepas,tapi isteri kata dia sudah menjualnya,dan dia menuduh anak saya bodoh disebabkan bapanya bodoh dan tak mampu memenuhi kebutuhan anak”katanya tertunduk menahan sayu.
Syafrizal juga mengaku menyesali perbuatannya. Sebab dengan kejadian itu, ketiga anaknya terpaksa kehilangan kasih sayang seorang ibu.
Mengulas hal anaknya kini terpaksa dijaga oleh adik perempuan isterinya,dalam keterangan itu Syafrizal juga berpesan kepada ketiga anaknya agar rajin rajin belajar selama ia dalam proses penghukuman yang bermula hari ini.
Dari talian Eberita Nusantantara News Mohd Abdul Aziz Dari Batam Memberitakan.


EmoticonEmoticon