Jangan Di Hina Lelaki Berwajah Buruk Ini, Lihat Foto Terbarunya Selepas Jalani Pembedahan..Jangan Terkejut

loading...








Klik Video di Bawah :
" Selepas berkahwin, saya bekerja siang dan malam hanya untuk mengumpul duit bagi melakukan pembedahan ke atas wajah saya ini. Saya sedih apabila melihat kembali wajah lama saya itu. Dan kini, kehidupan saya bagaikan berpusing 360 darjah. Sehinggakan ada beberapa gadis yang mahukan saya setelah wajah saya bertukar ".
5 Foto selepas beliau melakukan pembedahan di dalam..Jangan terkejut !

Godfret Baguma, 47, yang digelar sebagai ‘Lelaki Uganda Paling Hodoh’ apabila berjaya membuktikan bahawa dia juga layak untuk dicintai dan memiliki pasangannya.
Apa yang menarik perhatian khalayak, Baguma bersama isteri barunya, Kate Namanda, 30, baru sahaja menimang cahaya matanya kelapan.
Image result for godfrey baguma
Image result for godfrey baguma
Baguma yang memilik paras rupa yang ‘unik’ memenangi gelaran tersebut pada tahun 2002 selepas menyertai satu pertandingan yang menawarkan sejumlah wang tunai sebagai
menyara kehidupan keluarganya.
"Saya memberitahunya bahawa saya tidak memilih dan jika dia berasa saya membebankannya, dia bebas untuk meninggalkan saya," katanya.
Image result for godfrey baguma
Lihat foto selepas pembedahan di SINI
loading...

0 Response to "Jangan Di Hina Lelaki Berwajah Buruk Ini, Lihat Foto Terbarunya Selepas Jalani Pembedahan..Jangan Terkejut"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close