KADANG BACA TAK LOGIK JERR MACAM ADA YANG DI EDIT-EDIT JERR KARANGAN TU..KESIAN ADIK NIE KARANAGAN YANG DI VIRALKAN OLEH CIKGU..TERLAMPAU SUSAH ISI KARANGAN BERBUNYI BEGINI '' AYAH TERLAMPAU LAPAR KADANG-KADANG TUMPANG SEDUT NENEN MAMA"' NAK BAYAK LAGI SILA BACA KARANGAN INI

loading...
Cikgu Viralkan Karangan Murid 'Saya Tengok Bapa Saya Jilat Seluruh Badan Mama Sebab...'
Karangan murid sekolah rendah ni diviralkan oleh cikgunya sendiril. Serius ganas gila murid zaman sekarang ni !
karangan ini terlampau jujur mendedahkan perilaku ayah ke atas ibunya.



Murid sekolah sekarang semakin kreatif. Pendedahan mereka tanpa batasan. Seperti yang kita maklum, pendidikan awal bermula dari rumah. Ini bermakna perlakuan ibu bapa adalah pembelajaran paling awal untuk anak-anak.
Setiap perlakuan ibu bapa akan diperhati oleh anak-anak. Setiap sentuhan ibu bapa jadi contoh kepada anak-anak. Oleh yang demikian, ibu bapa juga perlu berhati-hati dalam setiap perilaku mereka di rumah.

Sebuah karangan murid yang dipercayai ditulis oleh murid sekolah rendah telah disebarkan oleh gurunya. Tulisan tersebut begitu jujur menceritakan perilaku ayah ke atas ibunya. Walaupun ianya seolah-olah membawa maksud lain kepada murid tersebut, namun impaknya begitu besar kepada pengalaman beliau.
Berhati-hatilah wahai ibu bapa di rumah...
loading...

0 Response to "KADANG BACA TAK LOGIK JERR MACAM ADA YANG DI EDIT-EDIT JERR KARANGAN TU..KESIAN ADIK NIE KARANAGAN YANG DI VIRALKAN OLEH CIKGU..TERLAMPAU SUSAH ISI KARANGAN BERBUNYI BEGINI '' AYAH TERLAMPAU LAPAR KADANG-KADANG TUMPANG SEDUT NENEN MAMA"' NAK BAYAK LAGI SILA BACA KARANGAN INI"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close