Setelah Sekian Lama Melakukanya HARI INI KANTOI SOROK AYAM CELAH K4NGK4NG..PAK GUARD DAPAT TANGKAP BEBERAPA EKOR AYAN DI SOROK DI CELAH PAHANYA

loading...
Curi Ayam, Sumbat Dalam Kemaluan Teman Wanita Kerana Kesempitan Hidup
Oleh kerana kesempitan wang ataupun jalan cepat nak lari dari belengu kewangan, pelbagai teknik mencuri yang begitu cilik dilakukan oleh manusia sejak zaman bermula hingga ke akhirnya telah muncul.
Kali ini penulis ingin kongsikan kisah dua orang pasangan kekasih yang mencuri ayam di sebuah pasar raya dengan tekniknya yang tersendiri. Teknik yang digunakan mereka berdua amatlah tidak terduga diakal manusia biasa lain untuk melakukannya.
Mereka berdua dikatakan dengan liciknya menyumbat ayam ke dalam kemaluan si teman wanita ayam di pasar raya untuk mencuri ayam tersebut.
Anda lihatlah adegan-adegan mereka yang begitu licik namun agak gila serta pengotor juga sebenarnya menerusi gambar-gambar di bawah.



loading...

0 Response to "Setelah Sekian Lama Melakukanya HARI INI KANTOI SOROK AYAM CELAH K4NGK4NG..PAK GUARD DAPAT TANGKAP BEBERAPA EKOR AYAN DI SOROK DI CELAH PAHANYA"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close