APA DAH JADI!!! TERSENTAP DIANA BILA FARID KAMIL MINTA DIANA DIAM LEPAS PULANG DARI MAHKAMAH!!

loading...
APA DAH JADI!!! FARID KAMIL MINTA DIANA DIAM LEPAS PULANG DARI MAHKAMAH!!
AZ.jpg



Pelakon Farid Kamil akui sedikit sebanyak watak yang digalas sebagai peguam syarie dalam dramabersiri terbaru berjudul Qanun 99 memberi tekanan kepada dirinya sehinggakan ia terbawa-bawa ketika berada di rumah.

Farid memberitahu dia pernah meminta isterinya Diana Danielle untuk tidak banyak bertanya atau mengganggunya selepas pulang daripada set penggambaran yang kebanyakannya dilakukan di mahkamah.


Menurut Farid Kamil meskipun watak yang digalas merupakan watak idamannya sejak kecil namun ia agak mencabar. Tambah Farid Kamil lagi, membawa watak sebagai seorang peguam syarie bukanlah sesuatu yang mudah kerana banyak perkara yang perlu dipelajari berbeza dari yang lain.


Farid Kamil juga memberitahu dia pernah meminta isterinya Diana Danielle supaya tidak banyak bertanya atau menggangunya selepas pulang daripada set penggambaran.


Farid ditemui ketika di set penggambaran hari ke-12 drama bersiri Qanun 99 di Damansara. Drama 13 episod itu disiarkan di Astro Oasis (saluran 106) dan Astro Maya HD (saluran 135) setiap Jumaat, jam 7.30 malam.


Bercerita mengenai drama tersebut, Farid Kamil memaklumkan drama tersebut membuka matanya tentang permasalahan rumahtangga yang benar-benar terjadi di Malaysia.


Drama yang turut dibintangi pelakon tetap, Yana Samsudin merupakan sebuah drama bersiri yang berlatar belakangkan kisah yang terjadi di mahkamah syariah. Diilhamkan dari kisah sebenar, drama ini menggarap pelbagai permasalahan yang pernah berlaku.


Walaupun undang-udang menjadi pencetus kes setiap episod, namun ia lebih memberi fokus kepada kisah di sebalik kes yang dibcarakan di mahkamah. Kebanykan kes-kes yang dimabil adalah kes syariah yang lebih kepada masalah kekeluargaan, munakad dan jenayah.
loading...

0 Response to "APA DAH JADI!!! TERSENTAP DIANA BILA FARID KAMIL MINTA DIANA DIAM LEPAS PULANG DARI MAHKAMAH!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close