Aku saja letak kamera kat situ, nak lihat apa reaksi wanita kalau lihat aku 'MAIN BURUNG' dalam kereta.!!

loading...


Korang nak tahu apa reaksi wanita itu selepas melihat apa yang dilakukan oleh lelaki tersebut? Jom saksikan..

Aku saja letak kamera kat situ, nak lihat apa reaksi wanita kalau lihat aku 'MAIN BURUNG' dalam kereta.!!

Siapa sangka wanita pun mempunyai keinginan ingin melihat apa yang dilakukan oleh lelaki jika lelaki itu duduk berseorangan.

Dalam satu video yang dirakamkan menunjukkan, seorang lelaki sedang melakukan 'onani' di dalam kereta miliknya itu.

Lelaki itu dikatakan sengaja melakukan hal tersebut bagi melihat reaksi dua wanita yang meletakkan kenderaan mereka di sebelah kereta lelaki terbabit.

Lelaki itu telah meletakkan sebuah kamera di bahagian tepi keretanya bagi merakamkan reaksi wanita-wanita tersebut.

Macam tidak percaya, apabila dua wanita itu melihat apa yang dilakukan oleh lelaki berkenaan selepas mereka 'terpandang' perbuatan lelaki tersebut di dalam kereta.

Nak tahu apa reaksi wanita itu selepas melihat apa yang dilakukan oleh lelaki tersebut? Anda saksikan sendiri pada video dibawah ini.



loading...

0 Response to "Aku saja letak kamera kat situ, nak lihat apa reaksi wanita kalau lihat aku 'MAIN BURUNG' dalam kereta.!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close