HEBAT SANGAT KE SAMPAI TAYANG BAGAI KAT AUDIECE NIE..10 FOTO 2 ARTIS INI SEDANG DI LAMUN BAYANG..GAMBAR 3 BOLEH TAHAN JUGA

loading...
Sambut Hari Jadi Sama - Sama,Jep Dan Sari Yanti Sah Bercinta? - Tempatan - Gosip & Hiburan
Sumber Foto: IG Jep Sepahtu
Bagi anda yang selalu mendengar Sinar FM, mesti perasan yang rakan sekonti Jep Sepahtu selalu mengusik dirinya tentang hal-hal yang berkaitan dengan percintaan.
Dengar cerita memang sah Jep sedang angau bercinta, dan nama yang selalu disebut-sebut ialah pelakon cantik molek iaitu Sari Yanti.
Desas-desus percintaan ini dikuatkan lagi apabila baru-baru ini Jep Sepahtu kelihatan menyambut hari jadi Sari Yanti bersama-sama.
Ayat manis hingga 'potong kaki' apabila Jep menulis kapsyen di Instagramnya berbunyi, "Benarlah bidadari itu wujud. Happy birthday Sari Yanti, Semoga yang baik-baik saja buat kamu."
Memang kelakar orangnya Jep ni, sesuai sangat sekiranya bercinta dengan Sari Yanti yang memang  masih cantik dan 'bergetah' lagi walaupun bersatus janda.
Sebelum ini, peminat sudah dapat menghidu percintaan mereka menerusi gambar-gambar Jep dan Sari yanti muat naik di Instagram.
Sekiranya benar mereka berdua sedang dilamun cinta, kita doakanlah yang terbaik untuk mereka. Semoga percintaan yang dijalin dapat dibawa sehingga ke jinjang pelamin, ya? -CARI
loading...

0 Response to "HEBAT SANGAT KE SAMPAI TAYANG BAGAI KAT AUDIECE NIE..10 FOTO 2 ARTIS INI SEDANG DI LAMUN BAYANG..GAMBAR 3 BOLEH TAHAN JUGA "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close