'Perempuan Mulut Celupar , Pembohong ! Penganiaya Banyak Lelaki ! Hati² Dengan Dia !'-Saiful Saiful

loading...

'Perempuan Mulut Celupar , Pembohong ! Penganiaya Banyak Lelaki ! Hati² Dengan Dia !'-Saiful Saiful

'Perempuan Mulut Celupar , Pembohong ! Penganiaya Banyak Lelaki ! Hati² Dengan Dia !'-Saiful Saiful
'Perempuan Mulut Celupar , Pembohong ! Penganiaya Banyak Lelaki ! Hati² Dengan Dia !'-Saiful Saiful

'Perempuan Mulut Celupar , Pembohong ! Penganiaya Banyak Lelaki ! Hati² Dengan Dia !'-Saiful Saiful


Inilah dia wajah wanita yg mulut celupar, berhati busuk, tak tahu diuntung, pembohong, pemfitnah dan menganiyaya banyak lelaki...Hidup atas penipuan...
Radiah Binti Ahmad (k/p: 690907016520). Hati2 dengan beliau....
■■■■
*Fasa 1*
Puan Awa yg dihirmati,
Saya Saiful memperkenalkan Puan siapakah sebenarnya Radiah Ahmad yg Puan beriaia viral dan besekongkol dalam fb: jiwa anak melayu. Ada baik Puan jangan terjebak jauh....
Radiah ini dilahirkan pada 7 September tahun 1969 dan di besarkan di 1456-9 Jalab Setanggi, Kampong Setanggi, Johir Bahru. Bapanya bernama Ahmad Bin Chakok dan ibu kandungnya Bedah Binti Jusoh
Beliau berkahwin pada usia lebih 19tahun (1988) dengan Ahmad Mohar Azahari Bin Salleh, seorang penjaga kereta dan hasil drp perkahwinan telah dikurniakan tiga (3) cahayamata;
1. Nur Shafinaz Azurim Binti Ahmad Mohar
2. Nur Shafiqa Azlin Binti Ahmad Mohar
3. Ahmad Aikal Bin Ahmad Mohar
Beliau pernah bekerja sementara sebagai kerani selaman2 tahun di sebuah firma guaman di Johor Bahru.
Bercerai dengab Ahmad Mohar pada tahun 1999 membuka Taska Kenari yg beroperasi kurang lebih 5 tahun. Pada masa yg sama ambil anak angkat bernama Ahmad Hafiz. Tahun 2002 beliau berpndah je Kuala Lumpur merenuskan perkhidmatan tadika kenari dan kontrak pembekalan peralatan dgn Polis DiRaja Malasyia melalui syarikat Kenari Holdins Sdn Bhd.
Pada tahu 2007 beliau bernikah dengan A. WAHAB A Rahmab yg pada ketika iti Timbalan Ketua Polis Trafik Malaysia, yg kemudiannya berhenti dan sekarang berkhidmat di Public Bank. Dikurniakan seorang anak perempuan Nurul Qaseh @ Aishah Binti Ahmad.
Beliau juga difahamkan telah bernikah senelum itu atau selepas dgn A. Wahab dengan seirang berdarah Pakistan berdarjah Dato' Seri dan ada scandal dengam seorang mantan Ahli Parlimen Melaka.
Gaya nya yg licik telah banyak mempersona lelaki yg terang2 mahu dipergumakannya untuk memperoelh keuntungan dan kontak yg lebih besar.
Sekarang ini saya difahamkan yang beliau bersekongkol denga n Datuk Megat Firdaus Megat Juned, Setiusaha Politik Kementerian Belia dan Sukan dalam menjaga asset dan tunai En Osman, Setiausaha Bahagian yg sekarang kena charge oleh mahkamah dan SPRM atas rasuah yg melibatkan berjuta2 ringgit. Dalam hal ini Datuk Megat juga dinamakab terlibat dan telah direman oleh SPRM...Radiah menjadi tali barut cuba nak selesaikan kes diluar mahkamah dengan fixing bayaran lumayan kepada semua terlibat ( terdengar sampai 20 juta) yg katanya membabitkan hakim. Lagipun sekarang ini semua diuit2 tunai En Osman dan keluarganya adalah didalam simpanan Radiah di bank dan safe deposit di Malaysia dan sebagaian besar tunai di deposit box bank di Australia (Sydney) sementara kereta berjenama Mercedez (baru) dan sebuah apartment diletak dibawah nama Radiah.
PERSOALANNYA; Adakah radiah ini boleh dipercayai sedangkan ketahuan umum beliau telah berbohong dan membuay salah laku jenayah "misrepresentation of material facts";
1. Dah berkahwin beberapa kali tapi mengaku baru sekali dan peroleh anak seorang perempuan. ( Ini pembohongan).
2. Mengaku mengikuti pengajian dan peroleh ijazah undang2 daripada UIA (Ini Pembohongan)
3. Mengaku berkhidmat sebagai seorang Majistret di Ampang (Ini terang2 satu pembohongan)
4. Mengaku peroleh Darjah Mulia Seri Melaka (D.M.S.M.) drp Governor Melaka yg membawa gelaran Datuk. (Ini satu pembohongan)
5. Anak2nya yg berderet dirumah dikatakan anak angkat (Ini satu penzaliman dan syirik)
6. Bersekongkol dengan penjenayah negara menjadi kelazimanya.
Sekarang membawa fitnah tentang perkahwinannyanya yang lalu tanpa asas dan bukti SUATU blackmail mahu memjatuhkan krebiliti bekas suaminya yg teraniaya. Bab ini saya rakan2 dan seluruh keluarga akan bangkit mempersoalkan kredibiliti Radiah yg sungguk jijik dan munafik ini. Saya dan rakan2 yg telah teraniaya telah punya banyak bukti sahih dan akan kehadapan di mahkamah.
Saya merayu bekas suaminya segera membuat injunction dan saman malu di mahkamah tinggi syariah dan saman jenayah penipuan di mahkamah sivil. Kami semua akan banti.
Perempuan laknat bernama Radiah Binti Ahmad ini adalah perempuan terkutuk, durhaka kpd ibu dan bapa, durhaka kepada suami dan cakapnya sentiasa berbohong!
Terima kasih.
Saiful Saiful
- Dipetik dari Facebook Saiful-Saiful
-SKelili
loading...

0 Response to "'Perempuan Mulut Celupar , Pembohong ! Penganiaya Banyak Lelaki ! Hati² Dengan Dia !'-Saiful Saiful"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close