YA ROBBI DASYAT FITNAH AKHIR ZAMAN INI..KES WANITA ORANG ASLI MENGAKU PENYANYI DAN PENCERAMAH BEBAS KATANYA DIA AKAN MELAHIRKAN IMAM MAHDI..MASYALLAH

loading...
Kes fitnah pu faiz.
Tak tahu nak gelak ke nak apadia.
Wartawan pun bodo g percayakan orang sakit mental mengaku dia seorang penyanyi dan penceramah bebas. Hahahahhaha
Si kinah tu pernah la pm aku dia ngaku dia akan beranak keluar imam mahdi. Kdua, dia kata dia keturunan nabi (sebetulnya keturunan org asli gua musang). Ketiga , hat ni dia gtau bini pu faiz bila "main" dgn pu faizdia akan dapat anak (imam mahdi) dan dia nak pu faiz jadi ayah tiri imam mahdi.
Banyak lagi laa dia ni duk mengarut kt chat aku. Nak aku jadi bapak tiri "imam mahdi" dia kot. Haha. Kesimpulan aku buat dia sakit mental. Tu je.



loading...

0 Response to "YA ROBBI DASYAT FITNAH AKHIR ZAMAN INI..KES WANITA ORANG ASLI MENGAKU PENYANYI DAN PENCERAMAH BEBAS KATANYA DIA AKAN MELAHIRKAN IMAM MAHDI..MASYALLAH "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close