LURUH JANTUNG&TERBELIAK BIJIK MATA!! Polis Wanita Malaysia Tersenarai Diantara Polis Wanita Tercantik Di Dunia!! Foto no.#9 tu pasti bikin para jejaka terlopong&jatuh terduduk tengok!!!

loading...
Polis Wanita Malaysia Diantara Polis Wanita Tercantik Di Dunia

Peranan anggota wanita di dalam sesebuah pasukan polis kebiasaanya kurang menonjol berbanding peranan mereka di dalam sektor pekerjaan yang lain. Mungkin kerana jumlah mereka yang kurang sekiranya dibandingkan dengan jumlah mereka di dalam sektor pekerjaan yang lain atau mungkin kerana jumlah anggota lelaki yang menyertai pasukan polis telah menutupi kewujudan mereka dalam pasukan ini. 




Namun, sejak kebelakangan ini, kebanyakkan agensi-agensi penguatkuasaan undang-undang di seluruh dunia telah berusaha untuk mengurangkan diskriminasi dan meningkatkan jumlah anggota wanita di dalam pasukan polis mereka

Kali ini, OMM menyenaraikan 10 negara yang mempunyai pasukan polis yang dianggotai oleh wanita-wanita cantik dari seluruh dunia.

Walaupun mempunyai paras rupa dan bentuk tubuh yang cantik, mereka memilih untuk berkhidmat kepada masyarakat daripada menjadi model di atas pentas peragaan.

10. Sweden


Tersenarai di carta ke 10, anggota wanita di dalam pasukan polis Sweden sentiasa mencuri perhatian lensa kamera.

9. Canada


8. China


7. Iraq

Walaupun keadaan politik dan keselamatan dalam negara sedang bergolak, ianya tidak mematahkan hati wanita-wanita Iraq untuk menyertai pasukan keselamatan negara mereka.

6. Jerman

Golongan wanita di Jerman memainkan peranan yang penting sejak dari Perang Dunia Kedua lagi, jadi tidak hairanlah sekiranya ramai di antara mereka memilih pasukan polis sebagai kerjaya mereka.

5. Greek


4. Ukraine


Kejelitaan yang dimiliki oleh wanita-wanita Ukraine memang tidak dapat didangkalkan lagi. Jadi tidak hairanlah sekiranya terdapat ramai anggota wanita yang cantik di dalam pasukan polis mereka.

3. Malaysia


Walaupun beriklim tropika yang panas dan lembab sepanjang tahun, ianya tidak dapat mematahkan semangat wanita-wanita Malaysia untuk menyertai pasukan polis.

2. Indonesia


1. Russia


berambut perang, bermata biru dan berkaki panjang. Itulah deskripsi yang sinonim dengan wanita-wanita kelahiran Russia ini. Walaupun mempunyai rupa paras yang cantik, mereka tidak memilih untuk menyertai pasukan polis sebagai kerjaya mereka.
loading...

0 Response to "LURUH JANTUNG&TERBELIAK BIJIK MATA!! Polis Wanita Malaysia Tersenarai Diantara Polis Wanita Tercantik Di Dunia!! Foto no.#9 tu pasti bikin para jejaka terlopong&jatuh terduduk tengok!!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close