Pelik Selalu Jumpa Kawan Pinjam Duit..5 Tahun Kahwin Aku Sedar Suami Sebenarnya Seorang…

loading...
Pelik Selalu Jumpa Kawan Pinjam Duit..5 Tahun Kahwin Aku Sedar Suami Sebenarnya Seorang… |Saya dah berkahwin 5 tahun dan ada 2 orang anak. Masalah saya di sini,suami dah banyak kali kantoi ada hubungan luar.Hubungan luar ni anehnya bukan dengan perempuan tapi dengan kaum sejenis.
ergaserghse
Apabila di suruh mengaku,macam-macam alasan dia berikan sampaikan kadang alasan tu tak masuk akal.Mulanya,suami mengatakan dia mencari golongan budak lelaki ni sebab kerana ada antara budak-budak ni meminjam duit dari dia dan suami mencari menerusi budak-budak ni. Alasan kedua pun masih sama sebab cari budak yang pinjam duit dia,kali ketiga alasan dah tak masuk akal apabila dia cakap semua yang dia buat ni berpunca dari ex-bf saya punya angkara.
Untuk pengetahuan,kami pernah terkena sihir pemisah oleh ex-bf saya.Setiap kali saya tanya sama ada dia gay ke tak. Mati-mati dia cakap bukan. Sampai la satu hari,kantoi di whatsapp dan wechat hp dia semuanya mesej-mesej lucah bersama-sama budak gay sampaikan mereka pernah buat benda songsang dan dalam mesej tu pun dia ada mengaku yang dia biseksual di mana dia suka laki dan juga perempuan.
Semua ini mula terjadi semasa dia belajar di universiti dulu.cuma sekarang saya dalam delima,apa patut saya lakukan dalam situasi begini.untuk pengetahuan,suami luaran memang nampak baik dan mungkin orang tak sangka dia berperwatakan begini dan tiada seorang pun ahli keluarga yang tahu mengenai masalah ini.saya ingin bagitahu kepada mak saya tentang masalah ini,tapi saya takut mak tidak boleh terima.-CC KRT
loading...

0 Response to "Pelik Selalu Jumpa Kawan Pinjam Duit..5 Tahun Kahwin Aku Sedar Suami Sebenarnya Seorang…"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close