RAGU-RAGU BILA TENGOK ISTERI LAIN MACAM JE DRESSING PERGI PEJABAT..TAK TAHAN AKU AMBIL CUTI, PADA HARI KE2 CUTI TAK DI SANGKA PERGI PEJABAT ISTERI BOLEH DIA BUAT MACAM INI

loading...
Isteri Resah Aku Ambil Cuti 3 Hari & Ikut Ke Pejabatnya,Rupa-Rupanya Isteri Aku…
Isteri Resah Aku Ambil Cuti 3 Hari & Ikut Ke Pejabatnya,Rupa-Rupanya Isteri Aku… |Dayuskah saya? Saya baru saja berkahwin, tak sampai dua bulan. Tetapi macam-macam dugaan yang berlaku. Kami perkahwinan jarak jauh (PJJ), dia kerja di selatan dan saya kerja di pantai timur. Saya ambil cuti tiga hari untuk bercuti bersama-sama isteri.
capture
Pada hari ketiga,ketika saya sedang menemani isteri di pejabat dia,saya tergerak hati untuk meminjam dan menggunakan computer dalam pejabat isteri. Saya ternampak satu folder ‘Loving U’. Dengan perasaan ingin tahu dan teruja sebab menyangka dalam folder itu gambar saya dan isteri, saya buka.
123456Sumber : KisahRumahTangga
loading...

0 Response to "RAGU-RAGU BILA TENGOK ISTERI LAIN MACAM JE DRESSING PERGI PEJABAT..TAK TAHAN AKU AMBIL CUTI, PADA HARI KE2 CUTI TAK DI SANGKA PERGI PEJABAT ISTERI BOLEH DIA BUAT MACAM INI "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close