MASIH INGAT DENGAN GADIS INI..BAGAIMANAKAH KESUDAHAN PENYAKITNYA.5 FOTO YANG MENYAYAT YG BOLEH WANITA-WANITA TINGGALKAN UBAT PELANSING

loading...
Anda Pasti Terkejut Lihat Apa Yang Berlaku Pada Gadis Cantik Ini
Valery Levitin, impian masa remajanya untuk menjadi  seorang model. Gadis ini berdiet dengan cara berhenti makan makanan berzat. Kini Valeria yang berusi 39 tahun, telah mendapat penyakit yang di gelar anoreksia.
Valeria, menceritakan bagaimana penyakit ini telah merosakkan hidupnya dan kini dia terdesak untuk untuk mempunyai sebuah keluarga.
"Saya ingin berkongsi cerita saya untuk membantu pesakit dan keluarga mereka daripada mengulangi nasib saya," kata Valeria, yang berasal dari Rusia tetapi kini tinggal di Monaco.
"Saya mahu orang muda  hidup gembira, kehidupan yang sihat dan bermakna. Anoreksia telah membuatkan saya sunyi, tidak menarik dan menjijikkan bagi orang-orang di sekeliling saya. "




loading...

0 Response to "MASIH INGAT DENGAN GADIS INI..BAGAIMANAKAH KESUDAHAN PENYAKITNYA.5 FOTO YANG MENYAYAT YG BOLEH WANITA-WANITA TINGGALKAN UBAT PELANSING"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close