Korang nampak tak apa yg aku nampak... Cuba tgk dgn mata kasar.." Sekitar Majlis Akad Nikah Mia Ahmad Dan Izham Tarmizi Roslan dalam bulatan merah tu..

loading...
Mia dan Izham tampak sepadan dan cukup bahagia bersama. Mia menerima mas kahwin RM2,000 tetapi merahsiakan jumlah wang hantarannya.
Pasangan ini akan mengadakan majlis resepsi di Taiping Golf & Country Club Perak esok. Kami mendoakan agar rumah tangga yang dibina akan kekal sehingga anak cucu.
Berikut kami kongsikan beberapa lagi foto sekitar majlis akad nikah Mia Ahmad Dan Mohd Izham Tarmizi Roslan dengan membaca entri ini sepenuhnya.
loading...
Terima Kasih Kerana Membaca Dan Mohon Share Jika Bermanfaat
Dikongsikan Semula Oleh : www.jamgetah.com 
Artikel di dalam blog ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog secara tidak bertapis yang hanya bertujuan untuk berkongsi maklumat dengan masyarakat umum. Sekiranya perkongsian artikel yang dipaparkan disalah ertikan, www.jamgetah.com tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih
loading...

2 Responses to "Korang nampak tak apa yg aku nampak... Cuba tgk dgn mata kasar.." Sekitar Majlis Akad Nikah Mia Ahmad Dan Izham Tarmizi Roslan dalam bulatan merah tu.."

  1. Ape masalah nye laha,, buangkn karen jelah,, mntk kne maki sgt ker

    ReplyDelete
  2. #Jgn slhkn org klau sdiri wt mnde yg seolah mntk kne maki

    ReplyDelete

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close