Tidak Dijemput Ke AJL 31. Inilah Tindakkan TEGAS Datuk Vida Buat TV3 !!!

loading...
“Mereka halang saya ke AJL de­ngan alasan tidak mempunyai tempat duduk. Saya tidak boleh terima alasan tersebut. Apa yang dilakukan ini se­olah-olah cuba menjatuhkan imej saya sebagai bekas penaja utama rancangan berkenaan."

Tidak Dijemput Ke AJL 31. Inilah Tindakkan TEGAS Datuk Vida Buat TV3 !!! | KOTA BHARU  – Pe­ngasas syarikat Vida Beauty, Datuk Seri Dr. Hasmiza Othman atau Dr. Vida ti­dak menolak kemungkinan akan mengkaji semula tajaan program dan iklan bersama TV3.

Beliau berkata, langkah itu diambil selepas beliau tersinggung dengan tindakan stesen televi­syen tersebut yang tidak membenarkannya menghadiri Anugerah Juara Lagu (AJL) 31 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di Kuala Lumpur .
“Mereka halang saya ke AJL de­ngan alasan tidak mempunyai tempat duduk. Saya tidak boleh terima alasan tersebut. Apa yang dilakukan ini se­olah-olah cuba menjatuhkan imej saya sebagai bekas penaja utama rancangan berkenaan.
“Buat masa ini, saya sedang meneliti perkara ini dengan lebih mendalam sebelum membuat apa-apa keputusan. Ini bagi memastikan tidak timbul sebarang masalah di kemudian hari,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.
Utusan Malaysia hari ini melaporkan, Dr. Vida menyifatkan tindakan menghalangnya untuk hadir ke AJL 31 sebagai tidak profesional.
Namun, tegasnya, tindakan itu bukan bertujuan menjadikan isu tersebut sebagai platform untuk mencari publisiti murahan atau meraih simpati masyarakat.
Katanya, apa yang dilakukan ini lebih berbentuk pengajaran kepada pihak berkenaan supaya tidak mengulangi perkara tersebut pada masa hadapan.
loading...

0 Response to "Tidak Dijemput Ke AJL 31. Inilah Tindakkan TEGAS Datuk Vida Buat TV3 !!! "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close