[VIDEO] Bergaduh Dalam LRT. Apa Yang Lelaki Dan Wanita Tua Ini Lakukan Buat Penumpang JIJIK !!! -

loading...
Video viral seorang lelaki dan seorang wanita bergaduh dalam LRT memaki hamun sepak terajang. Dah tu sampai buat benda yang menjijikan sampai penumpang pun tak tahan.

[VIDEO] Bergaduh Dalam LRT. Apa Yang Lelaki Dan Wanita Tua Ini Lakukan Buat Penumpang JIJIK !!! | Perkara biasa bagi mereka yang selalu menaiki kenderaan awam tidak kira bas atau LRT, pasti akan berdepan dengan situasi yang sesak dan berhimpit-himpit. Kadang-kadang kita terpaksa menahan bau orang di sekeliling dan ada juga yang tidak sengaja berdiri terlampau rapat atau terpijak kaki dengan tidak sengaja.
Namun gara-gara tidak dapat menahan kesabaran, tercetuslah sebuah ‘drama’ di antara seorang wanita yang berumur dengan seorang lelaki muda di dalam bas.
Menurut sumber, wanita tua itu menjadi marah apabila lelaki tersebut tidak sengaja telah terlanggarnya dan terus menjerit dengan kuat, “CELAKA! CELAKA!”.
 
Lelaki muda yang memakai baju biru tersebut kemudiannya terus membalas dengan mengeluarkan kata-kata yang tidak menyenangkan menyebabkan makcik tua tadi memakinya terus.
Lelaki itu juga memanggilnya sebagai “Mak cik tua” dan menyebabkan wanita tua itu datang untuk cuba memukul dan menamparnya. Kejadian dipercayai berlaku di dalam sebuah bas transit di Singapura.
 
Apa yang mengejutkan mereka meludah sesama sendiri dan membuatkan orang sekeliling mula menjadi tidak selesa dan mula masuk campur untuk meredakan situasi tegang tersebut.
Netizen yang melihat video tular ini punya pendapat sendiri tentang apa yang berlaku.
Menyedihkan apabila melihat insiden yang melibatkan pergaduhan antara generasi tua dan muda yang seolah-olah tidak lagi menghormati sesama sendiri.
Sepatutnya, orang yang lebih tua perlu menunjukkan contoh dan teladan yang baik. Hormati orang lain seperti mana anda mahu dihormati. Bagaimana menurut anda?
Video yang dirakam:-
Sumber:- CARI
loading...

0 Response to "[VIDEO] Bergaduh Dalam LRT. Apa Yang Lelaki Dan Wanita Tua Ini Lakukan Buat Penumpang JIJIK !!! - "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close