Tahukah Anda Z0n Paling Memberahikan Wanita?

loading...


Tahukah Anda Z0n Paling Memberahikan Wanita?


        G-sp0t adalah anat0mi wanita yang agak sukar untuk mencarinya. Adalah lebih baik bertanya kepada dia, jika dia telah menjumpai tempat G-Sp0tnya dan biarkan dia menunjukkan anda ke arah yang betul.
        Sebagai panduan umum, G-sp0t wanita terletak di atas bumbung faraj (iaitu bahagian yang paling dekat dengan perut beliau).
        Ia mempunyai saiz dan bentuk duit syiling 5 sen dan b0leh dijumpai kira-kira 4 inci.Tindakan berhati-hati perlu dilakukan ketika meransang kawasan ini dengan lidah atau jari anda kerana wanita b0leh hilang kawalan.
        Jangan terkejut jika dia menekan muka anda untuk mendapat kepuasan yang maksimum.
        Melakukan gabungan semua perkara diatas akan membuatkan pasangan anda merayu untuk mendapatkan lagi dan ini akan menjadikan anda se0rang kekasih yang terbaik untuknya.
        Penguji kajian adalah kunci untuk mengetahui apa yang disukai pasangan anda kerana semua 0rang adalah berbeza.
        Seperti yang anda b0leh lihat, 0rgasme wanita melibatkan rangsangan seluruh badannya dan tidak semudah hanya melalui penembusan semata-mata.
        Ambil masa anda untuk menunjukkan rasa ambil berat anda dan perhatian kepada keperluannya, yang akan meletakkan anda di atas mana-mana pencinta lain, dan ini akan membuatkan dia sukar melarikan diri dari katil.

loading...

0 Response to "Tahukah Anda Z0n Paling Memberahikan Wanita?"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close