Hati ibu mana tak luluh bila tahu yang baru lahir menghidap penyakit. Namun ketabahan si kecil cukup memberi kekuatan kepada si ibu untuk berusaha mengubatinya dengan memohon orang ramai kongsi rezeki untuk merawat sakit anaknya.

Percaya atau tidak, semakin banyak kita berkongsi semakin luas pintu rezeki terbuka. Jadi bagi anda yang sudi menghulurkan bantuan, ambillah peluang ini untuk kurangkan beban ibu ayah ini bagi menanggung kos pembedahan bayi kecil ini.

Ikuti perkongsian penuh dari Puan Waniey yang merupakan mak saudara kepada anak kecil ini...

Salam semua... Nak minta tolong jasa baik semua follower & friend saya viral dan share post ini dgn sebanyak mungkin utk memenuhi Dana untuk pembedahan bayi comel ini...
Bayi ini Anak saudara saya....

Nur Qeisha Naqila hidapi penyakit jantung berlubang. Penyakit jantung berlubang yg dihidapi ini memerlukan rawatan secepat mungkin dalam masa dua minggu ini.anak saudara saya ini baru disahkan dua injap jantung terbuka dan berlubang di tengah tengah bahagian injap tersebut.

Beliau merupakan anak pertama pasangan Shauqi (kerja kampung) dan Nabila (suri rumah).



Menurut ibunya iaitu adik saya , anak beliau perlu melakukan pembedahan secepat mungkin dalam tempoh dua minggu dari sekarang.dan kos pembedahan tersebut memerlukan kos yang tinggi iaitu dalam lingkungan 40 ribu - 50 ribu.

Disini saya ingin meminta bantuan tabung kewangan bagi pihak ahli keluarga saya utk mencukupi jumlah yang diperlukan untuk melakukan pembedahan. Diharap jasa baik kita semua dapat meringankan beban yg ditanggung oleh kedua ibu bapa Nur Qiesha Naqiela.

Untuk maklumat atau bantuan terus boleh hubungi Ibu bayi tersebut terus.

Ibu bayi: Nur Fatin Nabila Rosli
No tel: 014-942 8916
No Akaun: MAYBANK
107135383263
Nur Fatin Nabila Rosli
No Akaun: CIMB
7618855355
Nur Fatin Nabila Rosli

Sumber: Waniey Md Daud