Video CCTV Di Post Guard TERBONGKAR. Apa Yang "Gengster Datuk" Lakukan Kepada Guard Buat Ramai BENGANG !!!

loading...
Susulan kes pemandu lori yang dibelasah separuh mati gara-gara terlanggar kereta seorang datuk. Ramai yang bertanya kenapa pengawal keselamatan kat situ tak buat apa-apa. Dengan pendedahan video cctv di post kawalan pengawal keselamatan ni korang boleh tengok la apa yang mereka buat kat pak guard tu...Memang samseng..



Video CCTV Di Post Guard TERBONGKAR. Apa Yang “Gengster Datuk” Lakukan Kepada Guard Buat Ramai BENGANG !!!| Baru-baru ini viral video seorang pemandu lori ‘lunyai’ dibelasah oleh 5 orang lelaki yang dipercayai bodyguard seorang datuk gara-gara dia terlanggar sebuah kereta mewah dipercayai milik datuk tersebut,  Dalam video berdurasi lima minit dan 39 saat itu, pemandu lori tersebut didakwa terlanggar kereta mewah Mercedes-Benz milik seorang ‘Datuk’ yang telah mengakibatkan badan kenderaan itu tercalar dan plet tertanggal.
Menjadi persoalan kenapa pengawal keselamatan apartment tersebut hanya sekadar melihat sahaja kejadian tersebut tanpa memberikan bantuan kepada mangsa. Segalanya terjawab apabila semalam mangsa mendedahkan yang mereka yang memukulnya itu adalah “gengster besar”.
Tak hairanlah kenapa pengawal keselamatan disitu hanya melihat sahaja mereka memukul mangsa tanpa belas kasihan. Mungkin mereka juga telah diugut. Dan untuk menguatkan lagi dakwaan kami hari ini muncul video cctv di post pengawal keselamatan tersebut. ternyata mereka pun telah di kasari oleh lelaki-lelaki tersebut.
Video:-
Diharapkan pihak berkuasa tidak membiarkan negara kita dipenuhi oleh samseng-samseng seperti mereka untuk menjaga keharmonian dan keamanan negara.
loading...

0 Response to "Video CCTV Di Post Guard TERBONGKAR. Apa Yang "Gengster Datuk" Lakukan Kepada Guard Buat Ramai BENGANG !!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close