Inilah Senarai Tepung Gandum Berpeluntur Yang Bahaya Pada Kesihatan

loading...
Inilah Senarai Tepung Gandum Berpeluntur Yang Bahaya Pada Kesihatan


Awas! Awas! Awas! Pesanan khidmat masyarakat ini ditujukan khas buat pengguna di Malaysia tidak kira bangsa Melayu, India mahupun Cina. Anda patut tahu hal ini supaya kesihatan anda terjaga.
Mungkin ramai yang tidak sedar sebelum ini makanan yang dimakan oleh kita adalah bahaya dan berisiko untuk mendapat penyakit kanser. Tahukah anda tepung gandum yang anda makan sebelum ini mungkin ada yang berpeluntur?

Pendedahan oleh Datuk Nadim Johan Persatuan Pengguna Islam Malaysia(PPIM)

Pendedahan ini dilakukan sendiri oleh setiausaha PPIM tentang bahayanya tepung yang selalu kita guna.
Soalan: mana boleh tak beli tepung bunga cempaka atau cap lily… tepung ni paling murah kot. macam tu habis la duit modal saya tahun ni nak berniaga bulan puasa naik berganda sebab tepung Faiza mahal sikit.
Jawapan: apa yang cik akan dapat sebagai pulangan nanti apabila cik menghidangkan barangan masakan cik yang dihidangkan kepada orang ramai menggunakan tepung yang membuatkan penyakit kanser dan barah pada hari tua mereka? Dan apabila disiasat apabila mereka mendapat barah dan kanser pada hari tua mereka nanti… hasil siasatan adalah disebabkan tepung kandungan clorox yang cik gunakan. Apa perasaan cik masa tu?
Soalan?
Kenapa tak rampas je dah tahu bahaya?
Jawapan
Banyak barang bahaya tetapi dijual secara sah, tak ada orang kesah, seperti rokok.
Yang penting bayar cukai.

Mari Boikot Jenama Tepung Ini

Mari kita sebagai pengguna boikot tepung yang mempunyai kandungan clorox yang membawa kepada penyakit kanser atau barah:
1.Tepung Cap Sauh
2.Tepung Cap Wau
3.Tepung Cap Bunga Cempaka
4.Tepung Cap Lily
5.Tepung Cap Blue Key
Tepung yang selamat digunakan dan tiada bahan peluntur clorox adalah:
1.Tepung Faiza
2.Tepung Cap Bidara
Sebarkan!!! Berubahlah demi kesihatan kita dan keluarga kita. Elakkan makan makanan yang boleh memudaratkan kesihatan. Sesungguhnya kesihatan itu adalah nikmat yang tidak ternilai harganya berbanding wang ringgit. Anda mampu mengubahnya.
loading...

0 Response to "Inilah Senarai Tepung Gandum Berpeluntur Yang Bahaya Pada Kesihatan"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close