(Video) Murid OKU Kritikal Dirogol Guru Besar & Tiga Guru Lain Menggemparkan Orang Ramai !!! -

loading...
Seorang murid perempuan orang kelainan upaya (OKU) berusia 12 tahun, berada dalam keadaan kritikal selepas dia dirogol oleh guru besar dan tiga guru lain. Insiden ini membangkitkan kemarahan netizen hingga mereka nekad untuk...kejamnya

(Video) Murid OKU Kritikal Dirogol Guru Besar & Tiga Guru Lain Menggemparkan Orang Ramai !!! -
(Video) Murid OKU Kritikal Dirogol Guru Besar & Tiga Guru Lain Menggemparkan Orang Ramai !!! |Seorang murid perempuan orang kelainan upaya (OKU) berusia 12 tahun, berada dalam keadaan kritikal selepas dia dirogol oleh guru besar dan tiga guru lain.
Memetik laporan Daily Mail, kejadian yang berlaku di sebuah sekolah di bandar Kako, di timur Bihar, India itu sekali gus membangkitkan kemarahan penduduk setempat.
Jurucakap polis Jehanabad Kusum Bharati berkata: “Kami telah membuka satu siasatan kes rogol terhadap guru besar, Aju Ahmed dan guru Mohammed Shaukat, Abdul Bari dan A Rahman sepertimana yang diadukan oleh ibu mangsa.”
Mangsa kini telah dibawa ke Kolej Perubatan Patna untuk rawatan.
Sementara ibunya, yang sangat terkesan dengan kejadian yang menimpa anaknya itu berikrar akan melakukan apa sahaja bagi memastikan keadilan berpihak kepada anaknya.
Dia juga berkata akan membuat aduan kepada Jabatan Pelajaran Negeri.
“Saya berharap anak saya pulih, dan akan melakukan sehabis kemampuan saya untuk anak saya,” ujar wanita berkenaan yang tidak dinamakan.
loading...

0 Response to "(Video) Murid OKU Kritikal Dirogol Guru Besar & Tiga Guru Lain Menggemparkan Orang Ramai !!! - "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close