BARU-BARU INI ANAK SITI SARAH DAN SHUIB SEPAHTU HILANG..SIAPA YANG CULIK..!!! JOM TENGOK TWEET SARAH BOLEH MERIDING TENGKOK DI BUATNYA BUKAN ATAS DARAT TAPI DLAM LAUT BEBBBB

loading...
"Pengajaran Dalam Hidup" - Siti Sarah Akui Bersalah Anak Hilang - Tempatan - Gosip & Hiburan
Ibu mana tak risau jika mendapati anaknya yang masih kecil hilang di tengah lautan orang ramai. Boleh jadi gila dibuatnya.
Penyanyi, Siti Sarah Raisuddin menerusi entri di laman sosial Instagram berkongsi pengalamannya mengharungi detik cemas saat mendapati anak keduanya, Zakira Talita Zahra, 4, hilang di sebuah pusat membeli-belah di Kuala Lumpur.
Ekoran insiden itu, Sarah akui kejadian berlaku adalah berpunca daripada kesilapannya sendiri yang lalai.
"Semalam satu pengajaran dalam hidup saya. Salah ibu, ya saya akui, patutnya ibu ikat anak ibu," akuinya.
Menerusi entri berkenaan, Sarah akui selepas apa yang terjadi, dia akan mengikat anaknya tanpa mempedulikan pandangan orang lain asalkan anak-anaknya selamat.
Selain itu, Sarah juga berterima kasih kepada individu yang menemui dan menjaga Talita.
"Terima kasih kepada puan Aisyah, staf monorel yang manjaga Talita," tulisnya.
Perkongsian itu mendapat perhatian netizen, malah ada juga pengikutnya yang secara kebetulan turut berada di tempat kejadian turut berkongsi pengalaman mereka menempuhi detik cemas itu.

Sumber foto: IG Siti Sarah
Bukan sahaja Sarah, malah ibu bapa lain pun perlu lebih berhati-hati dan peka dengan keadaan sekeliling apabila anak berada di luar rumah. - CARI

Apa Reaksi Anda...

loading...

0 Response to "BARU-BARU INI ANAK SITI SARAH DAN SHUIB SEPAHTU HILANG..SIAPA YANG CULIK..!!! JOM TENGOK TWEET SARAH BOLEH MERIDING TENGKOK DI BUATNYA BUKAN ATAS DARAT TAPI DLAM LAUT BEBBBB"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close