Wanita Ini Pernah Mengandung Sebanyak 5x Tapi Semua Keguguran. Bila Jumpa Ustaz Perubatan Islam Rupa²nya Aku....

loading...
Aku sudah 7 tahun berkahwin. Dalam pada masa tu sudah 5x aku mengandung tetapi semua keguguran apabila mimpi seorang nenek tua datang urut perut aku. Aku dan suami nekad ke pusat perubatan Islam. Nenek tua itu muncul betul² dan mengatakan aku ini adalah.......

Wanita Ini Pernah Mengandung Sebanyak 5x Tapi Semua Keguguran. Bila Jumpa Ustaz Perubatan Islam Rupa²nya Aku…. | Membicarakan tentang saka adalah satu perkara sensitif. Sesuatu yang tidak nampak dan tidak mudah untuk diyakini. Gangguan ‘saka’ adalah jin yang diwarisi daripada seorang manusia kepada seorang manusia lain sama ada secara disedari atau tidak disedari, yang biasanya melibatkan keturunan.
Seperti perkongsian pusat perubatan ini, seorang wanita tidak sedar dirinya diganggu saka sehinggalah bertemu ustaz ini..Seram!

Keguguran 5 Kali

Aku tinggal di rahim dan makan janinnya

loading...

0 Response to "Wanita Ini Pernah Mengandung Sebanyak 5x Tapi Semua Keguguran. Bila Jumpa Ustaz Perubatan Islam Rupa²nya Aku.... "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close