inilah contoh dunia akhir zaman..moga menjadi iktibar..smule sambil bersegama...mereka ingin buktikan cinta pasangan kekasih..tapi apa kata netizen

loading...
Mahu Buktikan Cinta,Pasangan Kekasih Guna 'Smule' Tayang Aksi Bersenggama
Lambakan aplikasi yang wujud sekarang membolehkan pengguna memuat turunnya dengan mudah di telefon pintar masing-masing. Biasanya kita lihat aplikasi Smule dijadikan sebagai platform bagi mereka yang gemar menyanyi dan ramai juga artis yang dapat dicungkil bakat darinya.
Namun kali ini lain pula kesnya apabila sebuah video tular di media sosial menyaksikan sepasang remaja yang dipercayai baru berusia belasan tahun menggunakan aplikasi ini untuk menyanyi sambil melakukan aksi lucah.
Dapat dilihat remaja perempuan tersebut menayangkan payudaranya selamba sahaja sambil dipeluk oleh kekasihnya di belakang.
Mereka menyanyi lagu Memori Berkasih nyanyian asal Siti Nordiana dan Achik Spin dengan begitu asyik sekali sambil si lelaki mencium-cium si perempuan yang kelihatan mengantuk atau mungkin khayal di bawah pengaruh dadah. 
Aksi lucah seperti memasukkan tangan ke dalam mulut perempuan dan sebagainya membuatkan netizen yang melihatnya berasa marah dan mual dengan perangai jijik remaja tersebut.
Ada sumber yang menyatakan remaja yang berzina dalam video berkenaan adalah dari keturunan Melayu namun ada juga yang menyangkalnya dan mengatakan mereka adalah dari negara seberang, Indonesia.
Walau apa pun, perbuatan seperti ini adalah sangat memalukan bukan sahaja diri sendiri malah menconteng arang ke muka ibu bapa dan keluarga.
Seharusnya, aplikasi dan teknologi yang ada sekarang dimanfaatkan untuk perkara yang baik serta berguna dan bukan dijadikan alat untuk membuktikan cinta yang kononnya begitu agung sekali. -CARI
loading...

0 Response to "inilah contoh dunia akhir zaman..moga menjadi iktibar..smule sambil bersegama...mereka ingin buktikan cinta pasangan kekasih..tapi apa kata netizen"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close