Fuh !! Inilah 2 foto wajah sebenar isteri Faiz Subri penendang freekick luar biasa yang sangat cun melecun macam artis korea !!

loading...
Penjaring gol sensasi Pulau Pinang Mohd Faiz Subri akan menerima insentif daripada Ketua Menteri Lim Guan Eng di Pejabat Ketua Menteri, 12 tengah hari ini.

Bagaimanapun, setakat ini, belum dapat dipastikan bentuk insentif bakal diterimanya sama ada wang tunai atau tanah.

Pada masa sama, difahamkan sudah ada pembida yang membeli jersi serta kelengkapan lain dipakai Mohd Faiz ketika menjaringkan gol menakjubkan ketika Pulau Pinang menang 4-1 ke atas Pahang di Stadium Bandaraya, Selasa lalu.

Sepakan percuma Mohd Faiz pada minit ke-62 itu menjadi viral di seluruh dunia sehingga ada membandingkannya dengan kehebatan legenda Brazil Roberto Carlos.

Malah, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang kini berada di Amerika Syarikat turut melahirkan rasa bangga dan memuji pencapaian cemerlang Mohd Faiz melalui status Facebook peribadi beliau.



Mari skrol di bawah lihat wajah isteri Fiz yang cun melecun


V


V


V


V


V


V


V


V


Mohd Faiz bersama anaknya Akif Fayyad, 4 tahun dan isteri, Norzawanis Hashim, 29 ketika ditemui di kediamannya di Batu Uban, Pulau Pinang.

loading...

0 Response to "Fuh !! Inilah 2 foto wajah sebenar isteri Faiz Subri penendang freekick luar biasa yang sangat cun melecun macam artis korea !!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close